Συχνές ερωτήσεις

1) Θα σταλεί αυτό που επιλέγω;
 

Πάντα εκτελούμε τις παραγγελίες σας με βάση την αρχική σας επιλογή.

Για κάθε μικρή αλλαγή που μπορεί να υπάρξει σε προϊόν λόγω μη διαθεσιμότητας λουλουδιών εποχής ή υλικών, αντικαθιστάτε με αντίστοιχα ή παρόμοια και είναι πάντα προς όφελος του προϊόντος χωρίς να επηρεαστεί την παρουσίαση της ανθοσύνθεσης.
Σε παραγγελίες που εκτελούνται από συνεργάτες μας επίσης δίδουμε λεπτομερή ανάλυση του προϊόντος όπου έχετε επιλέξει.


2) Θα παραδοθεί έγκαιρα;


H παραγγελία σας εκτελείτε πάντα στην ημερομηνία που επιλέγεται. Η ημερομηνία εκτέλεσης της παραγγελίας αλλάζει μόνο όταν έρθουμε σε επικοινωνία με τον παραλήπτη και μας ενημερώσει αντίστοιχα για κάποια άλλη ημέρα παράδοσης που επιθυμεί.
Σε περίπτωση που καταχωρήσετε την παραγγελία σας καθυστερημένα και δεν προλαβαίνει να εκτελεστεί η παραγγελία μετατίθεται για την επόμενη ημέρα (για την πόλη του Ηρακλείου μέχρι τις 21:00, για την υπόλοιπη Ελλάδα μέχρι τις 18:00). Για παραγγελίες εξωτερικού απαιτούνται συνήθως 24 - 48 ώρες για την παράδοση τους (για χώρες εντός Ε.Ε).


3) Θα είναι σωστή η ποιότητα;
 

Η ποιότητα των λουλουδιών είναι πάντα άριστη. Με συχνές παραλαβές λουλουδιών από όλη την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό κρατάμε την ποιότητα των λουλουδιών μας σε υψηλά επίπεδα.
Με τα αυστηρότερα κριτήρια επιλογής των συνεργατών μας, η εταιρεία μας σας εγγυάται για την σωστή ποιότητα εκτέλεσης των παραγγελιών σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού.


4) Θα έχει σωστό αμπαλάζ;


Η παρουσίαση είναι ένα σημαντικό κομμάτι της δουλείας μας. Ανάλογα την περίσταση που μας έχετε ενημερώσει γίνεται το κατάλληλο αμπαλάζ με τα καλύτερα υλικά που υπάρχουν.
Η συνεχής αναζήτηση μας φέρνουν από τους κορυφαίους στην παρουσίαση.

 

 

5)Θα ενημερωθώ όταν παραδοθεί η παραγγελία μου;

 

Όταν παραδοθεί η παραγγελία σας ενημερώνουμε το σύστημα μας όπου αυτόματα σας ειδοποιεί με e-mail για την παράδοση της. Επίσης μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας μέσα από τον λογαριασμό σας στο yucca.gr.